Budowa Pomorskiej Kolei Metropolitarnej w Gdańsku
Ilość dostarczonego materiału: 43 tys. ton

Wykonawcą budowy tej linii kolejowej była firma Budimex. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności podtorza powyżej – 80 MPa.

 

Przebudowa linii kolejowej E-91 odcinek Klęczany-Rzeszów
Ilość dostarczonego materiału: 29 tys. ton

Wykonawcą budowy tej linii kolejowej była firma PDB RECYKLING. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 25® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności warstw nasypów kolejowych.

 

Przebudowa linii kolejowej odcinek Siedlce-Międzyrzecz Podlaski
Ilość dostarczonego materiału: 1,4 tys. ton

Wykonawcą budowy tej linii kolejowej była firma POL AQUA/VIAS. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® oraz TEFRA 25® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności warstw nasypów kolejowych.

 

Przebudowa linii kolejowej odcinek Trzebinia-Kraków
Ilość dostarczonego materiału: 3 tys. ton

Wykonawcą budowy tej linii kolejowej była firma PDB RECYKLING. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 25® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności warstw nasypów kolejowych.

 

Przebudowa linii kolejowej E-59 Żmigród – gr. Woj. Dolnośląskiego

Przebudowa linii kolejowej E-59 Wrocław – Popowice