Trasa S7 (odcinek Kalsk – Miłomłyn)
Ilość dostarczonego materiału: 114 tys. ton
Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Strabag.
Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności ulepszonego podłoża gruntowego – 40 MPa. Zastosowano również spoiwo hydrauliczne TEFRA 25® w celu uzyskania parametru wytrzymałości na ściskanie Rm 1,5 MPa w gruntach niespoistych.
Trasa S-7 (odcinek Ostróda – Olsztynek)
Ilość dostarczonego materiału: 68 tys. ton
Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Strabag i Strabag Infrastruktura.
Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® oraz TEFRA 25® wykonawca znacznie podwyższał parametry nośności – powyżej 60 MPa. Ponadto spoiwo TEFRA 25® było jednym z składników gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5MPa i 5 MPa.
Zastosowanie spoiwa miało na celu poprawę szkieletu uziarnienia co przekładało się na poprawę wyników wytrzymałości na ściskanie.
Trasa S2 (Południowa Obwodnica Warszawy)
Ilość dostarczonego materiału: 54 tys. ton
Wykonawcą tej drogi ekspresowej była firma Bilfinger Berger Polska. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca znacznie obniżał wilgotność rodzimych gruntów spoistych.
Trasa S3 (odcinek Nowa Sól – Legnica | węzeł A4)
Ilość dostarczonego materiału: 40 tys. ton
Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Budimex. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności warstw nasypów.
Autostrada A1 (Toruń – Stryków; odcinek III Brzezi – Kowal)
Ilość dostarczonego materiału: 30 tys. ton
Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma SRB z Irlandii. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności ulepszonego podłoża oraz warstw nasypów. Zastosowano również spoiwo hydrauliczne TEFRA 25® w celu uzyskania parametru wytrzymałości na ściskanie Rm 1,5 MPa w gruntach niespoistych.
Zastosowane produkty: TEFRA 15® oraz TEFRA 25®
Budowa Autostrady A-4 odcinek Tarnów – Rzeszów (Tarnów Płn. – Dębica Wsch. ), (Dębica Wsch. – Rzeszów Zach.)
Ilość dostarczonego materiału: 81,36 ton
Budowa drogi ekspresowej S-5 odcinek Gniezno – Czachurki
Ilość dostarczonego materiału: 571,78 ton
Budowa drogi ekspresowej S-5 odcinek Nowe Marzy – Dworzysko
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Dworzysko – Aleksandrowo
Ilość dostarczonego materiału: 22 588,28 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Aleksandrowo – Tryszczyn
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Białe Błota – Szubin
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Szubin – Jaroszewo
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Leszno – Kaczkowo
Ilość dostarczonego materiału: 1 057,60 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Kaczkowo – Kościan
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Sianów – Koszalin
Ilość dostarczonego materiału: 1 438,64 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Koszalin – Kołobrzeg
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Kołobrzeg Zachód – Ustronie Morskie
Ilość dostarczonego materiału: 55 594,84 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Goleniów – Nowogard
Ilość dostarczonego materiału: 5 020,32 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-7 odcinek Obwodnica Ostródy
Ilość dostarczonego materiału: 10 768,48 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Salomea – Wolica (odc. miejski)
Ilość dostarczonego materiału: 2 071,56 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Jeżewo – Białystok
Ilość dostarczonego materiału: 3 203,60 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Salomea – Wolica (odc. zamiejski Opacz – Paszków)
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Węzeł Syców Zachodni
Ilość dostarczonego materiału: 27,52 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Sieradz – Złoczew
Ilość dostarczonego materiału: 1 212,36 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Kobyłka – Radzymin
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Kobyłka – Marki
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa drogi ekspresowej S-17 odcinek Kurów – Lublin – Piaski
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa drogi ekspresowej S-17 Ryki
Ilość dostarczonego materiału: 1 041,72 ton
Budowa drogi dojazdowej do obwodnicy Miasta Lublin – przedłużenie ul. Mełgiewskiej
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa drogi dojazdowej do węzła Dąbrowica (odcinek od skrzyżowania z Al. Solidarności z Al. Warszawską do granic miasta) w Lublinie
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Obwodnicy miasta Ciechanów
Ilość dostarczonego materiału: 2 000,22 ton
Budowa Obwodnicy miasta Mogilno
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Obwodnicy miasta Mielec
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Obwodnicy miasta Płock
Ilość dostarczonego materiału: 1 663,42 ton
Budowa Obwodnicy miasta Wałcz
Ilość dostarczonego materiału: 4 921,60 ton
Budowa Obwodnicy miasta Augustowa
Ilość dostarczonego materiału: 10 223,19 ton
Budowa Obwodnicy miasta Leżajsk
Ilość dostarczonego materiału: 54,46 ton
Budowa Obwodnicy miasta Nowogard
Ilość dostarczonego materiału: ton
Budowa Obwodnicy miasta Słupsk
Ilość dostarczonego materiału: 643,74 ton
Budowa Zachodniej Obwodnicy Poznania
Ilość dostarczonego materiału: 5 241,32 ton
Budowa Obwodnicy miasta Zambrów
Ilość dostarczonego materiału: 16 593,71 ton
Przebudowa DK 65 odcinek Gołdap – Kowale Oleckie
Ilość dostarczonego materiału: 1 182,54 ton
Przebudowa DW 515 Lidzbark Warmiński – Orneta
Ilość dostarczonego materiału: 28,16 ton
Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Płoty – Kiełpino
Ilość dostarczonego materiału: ton
Przebudowa DK 11 odcinek Złotkowo – Bogdanowo
Ilość dostarczonego materiału: 109,96 ton
Przebudowa DW 196 odcinek Murowana Goślina – Wągrowiec
Ilość dostarczonego materiału: 110,16 ton
Przebudowa DW 768 Koszyce – Brzesko
Ilość dostarczonego materiału: 450,92 ton
Przebudowa ulicy Nowolazurowej w Warszawie
Ilość dostarczonego materiału: ton