Trasa S7 (odcinek Kalsk – Miłomłyn)
Ilość dostarczonego materiału: 114 tys. ton

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Strabag.

Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności ulepszonego podłoża gruntowego – 40 MPa. Zastosowano również spoiwo hydrauliczne TEFRA 25®   w celu uzyskania parametru wytrzymałości na ściskanie Rm 1,5 MPa w gruntach niespoistych.

 

Trasa S-7 (odcinek Ostróda – Olsztynek)
Ilość dostarczonego materiału: 68 tys. ton

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Strabag i Strabag Infrastruktura.

Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® oraz TEFRA 25® wykonawca znacznie podwyższał parametry nośności  – powyżej 60 MPa. Ponadto  spoiwo TEFRA 25® było jednym z składników gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5MPa i 5 MPa.

Zastosowanie spoiwa miało na celu poprawę szkieletu uziarnienia co przekładało się na poprawę wyników wytrzymałości na ściskanie.

Trasa S2 (Południowa Obwodnica Warszawy)
Ilość dostarczonego materiału: 54 tys. ton

Wykonawcą tej drogi ekspresowej była firma Bilfinger Berger Polska. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca znacznie obniżał wilgotność rodzimych gruntów spoistych.

 

Trasa S3 (odcinek Nowa Sól – Legnica | węzeł A4)
Ilość dostarczonego materiału: 40 tys. ton

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Budimex. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności warstw nasypów.

 

Autostrada A1 (Toruń – Stryków; odcinek III Brzezi – Kowal)
Ilość dostarczonego materiału: 30 tys. ton

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma SRB z Irlandii. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności ulepszonego podłoża oraz warstw nasypów. Zastosowano również spoiwo hydrauliczne TEFRA 25® w celu uzyskania parametru wytrzymałości na ściskanie Rm 1,5 MPa w gruntach niespoistych.

Zastosowane produkty: TEFRA 15® oraz TEFRA 25®

Budowa Autostrady A-4 odcinek Tarnów – Rzeszów (Tarnów Płn. – Dębica Wsch. ), (Dębica Wsch. – Rzeszów Zach.)

Ilość dostarczonego materiału: 81,36 ton

Budowa drogi ekspresowej  S-5 odcinek Gniezno – Czachurki

Ilość dostarczonego materiału: 571,78 ton

Budowa drogi ekspresowej S-5 odcinek Nowe Marzy – Dworzysko                     

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Dworzysko – Aleksandrowo                 

Ilość dostarczonego materiału:  22 588,28 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Aleksandrowo – Tryszczyn

Ilość dostarczonego materiału:  ton

 

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Białe Błota – Szubin                             

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Szubin – Jaroszewo

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Leszno – Kaczkowo

Ilość dostarczonego materiału:  1 057,60 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Kaczkowo – Kościan

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Sianów – Koszalin

Ilość dostarczonego materiału: 1 438,64 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Koszalin – Kołobrzeg

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Kołobrzeg Zachód – Ustronie Morskie 

 Ilość dostarczonego materiału:  55 594,84 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Goleniów – Nowogard 

Ilość dostarczonego materiału:  5 020,32 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-7 odcinek Obwodnica Ostródy

Ilość dostarczonego materiału: 10 768,48 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Salomea – Wolica (odc. miejski)

Ilość dostarczonego materiału:  2 071,56 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Jeżewo – Białystok

Ilość dostarczonego materiału:  3 203,60 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Salomea – Wolica (odc. zamiejski Opacz – Paszków)

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Węzeł Syców Zachodni

Ilość dostarczonego materiału: 27,52 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Sieradz – Złoczew

Ilość dostarczonego materiału: 1 212,36 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Kobyłka – Radzymin

Ilość dostarczonego materiału:   ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Kobyłka – Marki

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa drogi ekspresowej  S-17 odcinek Kurów – Lublin – Piaski

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa drogi ekspresowej S-17 Ryki

Ilość dostarczonego materiału: 1 041,72 ton

Budowa drogi dojazdowej do obwodnicy Miasta Lublin – przedłużenie ul. Mełgiewskiej

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa drogi dojazdowej do węzła Dąbrowica (odcinek od skrzyżowania z Al. Solidarności z Al. Warszawską do granic miasta) w Lublinie

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Obwodnicy miasta Ciechanów

Ilość dostarczonego materiału: 2 000,22 ton

Budowa Obwodnicy miasta Mogilno

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Obwodnicy miasta Mielec

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Obwodnicy miasta Płock

Ilość dostarczonego materiału:  1 663,42 ton

Budowa Obwodnicy miasta Wałcz

Ilość dostarczonego materiału:  4 921,60 ton

Budowa Obwodnicy miasta Augustowa

Ilość dostarczonego materiału:  10 223,19 ton

Budowa Obwodnicy miasta Leżajsk

Ilość dostarczonego materiału:  54,46 ton

Budowa Obwodnicy miasta Nowogard

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Budowa Obwodnicy miasta Słupsk

Ilość dostarczonego materiału:  643,74 ton

Budowa Zachodniej Obwodnicy Poznania

Ilość dostarczonego materiału: 5 241,32 ton

Budowa Obwodnicy miasta Zambrów

Ilość dostarczonego materiału: 16  593,71 ton

Przebudowa DK 65 odcinek Gołdap – Kowale Oleckie

Ilość dostarczonego materiału:  1 182,54 ton

Przebudowa DW 515 Lidzbark Warmiński – Orneta

Ilość dostarczonego materiału: 28,16 ton

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Płoty – Kiełpino

Ilość dostarczonego materiału:  ton

Przebudowa DK 11 odcinek Złotkowo – Bogdanowo

Ilość dostarczonego materiału:  109,96 ton

Przebudowa DW 196 odcinek Murowana Goślina – Wągrowiec

Ilość dostarczonego materiału:  110,16 ton

Przebudowa DW 768 Koszyce – Brzesko                                                                     

Ilość dostarczonego materiału:  450,92 ton

Przebudowa ulicy Nowolazurowej w Warszawie

Ilość dostarczonego materiału:  ton