Trasa S7 (odcinek Kalsk – Miłomłyn)
Ilość dostarczonego materiału: 114 tys. ton

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Strabag.

Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności ulepszonego podłoża gruntowego – 40 MPa. Zastosowano również spoiwo hydrauliczne TEFRA 25®   w celu uzyskania parametru wytrzymałości na ściskanie Rm 1,5 MPa w gruntach niespoistych.

 

Trasa S-7 (odcinek Ostróda-Olsztynek)
Ilość dostarczonego materiału: 68 tys.ton.

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Strabag i Strabag Infrastruktura.

Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® oraz TEFRA 25® wykonawca znacznie podwyższał parametry nośności  – powyżej 60 MPa. Ponadto  spoiwo TEFRA 25® było jednym z składników gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5MPa i 5 MPa.

Zastosowanie spoiwa miało na celu poprawę szkieletu uziarnienia co przekładało się na poprawę wyników wytrzymałości na ściskanie.

Trasa S2 (Południowa Obwodnica Warszawy)
Ilość dostarczonego materiału: 54 tys. ton

Wykonawcą tej drogi ekspresowej była firma Bilfinger Berger Polska. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca znacznie obniżał wilgotność rodzimych gruntów spoistych.

 

Trasa S3 (odcinek Nowa Sól – Legnica | węzeł A4)
Ilość dostarczonego materiału: 40 tys. ton

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma Budimex. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności warstw nasypów.

 

Autostrada A1 (Toruń-Stryków; odcinek III Brzezie-Kowal)
Ilość dostarczonego materiału: 30 tys. ton

Wykonawcą budowy tej drogi ekspresowej była firma SRB z Irlandii. Poprzez zastosowanie spoiwa TEFRA 15® wykonawca osiągnął wymagane parametry nośności ulepszonego podłoża oraz warstw nasypów. Zastosowano również spoiwo hydrauliczne TEFRA 25® w celu uzyskania parametru wytrzymałości na ściskanie Rm 1,5 MPa w gruntach niespoistych.

Zastosowane produkty: TEFRA 15® oraz TEFRA 25®

Budowa Autostrady A-4 odcinek Tarnów -Rzeszów (Tarnów Płn. – Dębica Wsch. ), (Dębica Wsch. – Rzeszów Zach. )
Ilość dostarczonego materiału: XX.. tys. ton

Budowa drogi ekspresowej  S-5 odcinek Gniezno – Czachurki
Ilość dostarczonego materiału: XX.. tys. ton

Budowa drogi ekspresowej S-5 odcinek Nowe Marzy – Dworzysko

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Dworzysko– Aleksandrowo

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Aleksandrowo – Tryszczyn

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Białe Błota – Szubin

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Szubin – Jaroszewo

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Leszno – Kaczkowo

Budowa Drogi Ekspresowej S-5 odcinek Kaczkowo – Kościan

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Sianów-Koszalin

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Koszalin-Kołobrzeg

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Kołobrzeg Zachód – Ustronie Morskie

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Goleniów-Nowogard

Budowa Drogi Ekspresowej S-6 odcinek Płoty-Kiełpino

Budowa Drogi Ekspresowej S-7 odcinek Obwodnica Ostródy

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Salomea – Wolica (odc. miejski) 

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Jeżewo-Białystok

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Salomea – Wolica (odc. zamiejski Opacz – Paszków) 

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Węzeł Syców Zachodni

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Sieradz –Złoczew

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Kobyłka-Radzymin

Budowa Drogi Ekspresowej S-8 odcinek Kobyłka –Marki

Budowa drogi ekspresowej  S-17 odcinek Kurów-Lublin-Piaski